Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Digital Dragons 2021: ruszają zgłoszenia do konkursu dla twórców gier niezależnych

Krakowski Park Technologiczny właśnie ogłosił tegoroczne daty Digital Dragons 2021. W tym roku wydarzenie odbędzie się w trzech odsłonach: Indie Celebration, Business Meet Up i Digital Dragons Conference. Właśnie ruszają zgłoszenia do konkursu dla indie deweloperów.
Trzecia edycja Inkubatora Digital Dragons zakończona

32 godziny warsztatów, 32 godziny indywidualnych konsultacji, 8 znakomitych mentorów, 7 firm tworzących gry mobilne i 6 organizacji partnerskich. To bilans trzeciej edycji Inkubatora Digital Dragons.
KrakJam 2021 online największym polskim Global Game Jamem!

Do udziału w tegorocznym KrakJamie zgłosiła się rekordowa liczba 200 uczestników. Ostatecznie nad grami pracowało 47 zespołów. Siódma edycja organizowanego przez Krakowski Park Technologiczny maratonu odbyła się online, dzięki czemu mogli w niej wziąć udział uczestnicy z...
Polską branżę gier czekają dalsze wzrosty. Będzie warta 3 mld PLN w 2024 roku.

Przychody wygenerowane przez polską branżę gier w 2019 roku wyniosły 1,75 miliarda PLN, z czego spółki notowane na GPW odpowiadają za 1,2 miliarda PLN obrotu. W Polsce produkcją gier zajmuje się blisko 500 firm. To tylko część wniosków z raportu Kondycja Polskiej Branży ...
Wykłady z Digital Dragons 2020 już dostępne

Na kanale Youtube konferencji udostępniono właśnie ponad 35 godzin nagrań wykładów oraz paneli dyskusyjnych z Digital Dragons 2020. Zgodnie z polityką Krakowskiego Parku Technologicznego, organizatora wydarzenia, materiały dostępne są za darmo dla wszystkich zainteresowa...
Baltic Game Industry i Inkubator Digital Dragons – dobra współpraca na rzecz branży gier

„Kondensacja wiedzy. Ekskluzywność udostępnionych informacji. Praktyczne warsztaty i zadania” – to w opinii uczestników Inkubatora Digital Dragons jedna z najlepszych zalet tego programu. Krakowski Park Technologiczny od wielu lat aktywnie wspiera branżę gier. Organizuje...
Naucz się robić gry podczas Digital Dragons Academy!

W sobotę rozpoczyna się kolejny sezon Digital Dragons Academy – zajęć dla studentów i osób zainteresowanych pracą w branży gier. Cykl wykładów organizowanych przez Krakowski Park Technologiczny będzie realizowany online i dostępny za darmo dla wszystkich uczestników.
Ostatnia szansa dla twórców gier mobilnych

Już tylko do 1 października młode studia growe mogą aplikować do III edycji Inkubatora Digital Dragons. To ostatnia szansa na zgłoszenie się do programu bezpłatnych warsztatów rozwijających umiejętności biznesowe u twórców gier mobilnych.
Digital Dragons online – udany eksperyment

18 września 2020 r. zakończyła się wyjątkowa, czterodniowa edycja Digital Dragons. 2900 uczestników, 1100 firm, 77 prelegentów i 66 niezależnych gier w konkursie Indie Showcase – to tylko niektóre dane, którymi warto się pochwalić.
Digital Dragons Business Meet Up uruchamia bezpłatnie możliwość umawiania spotkań biznesowych

Krakowski Park Technologiczny, organizator jednej z największych konferencji poświęconych branży gier w tej części Europy tworzy specjalną przestrzeń do networkingu. 13 i 14 maja udostępni bezpłatną platformę do spotkań biznesowych w ramach wydarzenia Business Meet Up. W...
Digital Dragons 2021: ruszają zgłoszenia do konkursu dla twórców gier niezależnych

Krakowski Park Technologiczny właśnie ogłosił tegoroczne daty Digital Dragons 2021. W tym roku wydarzenie odbędzie się w trzech odsłonach: Indie Celebration, Business Meet Up i Digital Dragons Conference. Właśnie ruszają zgłoszenia do konkursu dla indie deweloperów.
Trzecia edycja Inkubatora Digital Dragons zakończona

32 godziny warsztatów, 32 godziny indywidualnych konsultacji, 8 znakomitych mentorów, 7 firm tworzących gry mobilne i 6 organizacji partnerskich. To bilans trzeciej edycji Inkubatora Digital Dragons.
KrakJam 2021 online największym polskim Global Game Jamem!

Do udziału w tegorocznym KrakJamie zgłosiła się rekordowa liczba 200 uczestników. Ostatecznie nad grami pracowało 47 zespołów. Siódma edycja organizowanego przez Krakowski Park Technologiczny maratonu odbyła się online, dzięki czemu mogli w niej wziąć udział uczestnicy z...
Polską branżę gier czekają dalsze wzrosty. Będzie warta 3 mld PLN w 2024 roku.

Przychody wygenerowane przez polską branżę gier w 2019 roku wyniosły 1,75 miliarda PLN, z czego spółki notowane na GPW odpowiadają za 1,2 miliarda PLN obrotu. W Polsce produkcją gier zajmuje się blisko 500 firm. To tylko część wniosków z raportu Kondycja Polskiej Branży ...
Wykłady z Digital Dragons 2020 już dostępne

Na kanale Youtube konferencji udostępniono właśnie ponad 35 godzin nagrań wykładów oraz paneli dyskusyjnych z Digital Dragons 2020. Zgodnie z polityką Krakowskiego Parku Technologicznego, organizatora wydarzenia, materiały dostępne są za darmo dla wszystkich zainteresowa...
Baltic Game Industry i Inkubator Digital Dragons – dobra współpraca na rzecz branży gier

„Kondensacja wiedzy. Ekskluzywność udostępnionych informacji. Praktyczne warsztaty i zadania” – to w opinii uczestników Inkubatora Digital Dragons jedna z najlepszych zalet tego programu. Krakowski Park Technologiczny od wielu lat aktywnie wspiera branżę gier. Organizuje...
Naucz się robić gry podczas Digital Dragons Academy!

W sobotę rozpoczyna się kolejny sezon Digital Dragons Academy – zajęć dla studentów i osób zainteresowanych pracą w branży gier. Cykl wykładów organizowanych przez Krakowski Park Technologiczny będzie realizowany online i dostępny za darmo dla wszystkich uczestników.
Ostatnia szansa dla twórców gier mobilnych

Już tylko do 1 października młode studia growe mogą aplikować do III edycji Inkubatora Digital Dragons. To ostatnia szansa na zgłoszenie się do programu bezpłatnych warsztatów rozwijających umiejętności biznesowe u twórców gier mobilnych.
Digital Dragons online – udany eksperyment

18 września 2020 r. zakończyła się wyjątkowa, czterodniowa edycja Digital Dragons. 2900 uczestników, 1100 firm, 77 prelegentów i 66 niezależnych gier w konkursie Indie Showcase – to tylko niektóre dane, którymi warto się pochwalić.
5
6
7
8
9
10
11
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.