32 godziny warsztatów, 32 godziny indywidualnych konsultacji, 8 znakomitych mentorów, 7 firm tworzących gry mobilne i 6 organizacji partnerskich. To bilans trzeciej edycji Inkubatora Digital Dragons.
Pierwszorzędni mentorzy z unikalnym know-how, networking, intensywność programu, wąska specjalizacja biznesowa, radykalnie praktyczne warsztaty – z tych połączonych mocy powstał i na nich nadal opiera się Inkubator Digital Dragons
mówi koordynator Inkubatora Digital Dragons, Łukasz Leszczyński.
Add images (Source: Unsplash)
Rzeczywiście, każda z kolejnych edycji jest wyjątkowa. Jej unikalność polega nie tylko na zdalnej formie zajęć, wymuszonej wymagającym na wiele sposobów rokiem 2020, ale też na udziale niesamowicie ambitnych zespołów, zdeterminowanych, by zbudować trwałe i dochodowe biznesy growe. To również świetni mentorzy i partnerzy
mówi Łukasz Leszczyński z Inkubatora Digital Dragons.
Udział w programie inkubacji Digital Dragons to dla wszystkich uczestników czas zmian; czasem większych, czasem mniejszych, ale zawsze zbudowanych na głębokiej refleksji biznesowej, często wynikającej z warsztatów, dyskusji, konsultacji z mentorami, analizy danych. Każdej takiej zmianie zespół Inkubatora zawsze kibicuje, nawet gdy oznacza ona zmianę fundamentalną
mówi Paulina Pyzioł z zespołu Inkubatora Digital Dragons.