W miniony weekend (26-28 stycznia) Krakowski Park Technologiczny stał się kuźnią gier niezależnych, w której 289 uczestników rywalizowało w konkursie na stworzenie gry w ciągu 48 godzin. KrakJam 2024 powered by Rage Quit Games ponownie okazał się największym polskim wydarzeniem w ramach Global Game Jamu.
To już piętnasta edycja KrakJamu, po raz jedenasty organizowana przez Krakowski Park Technologiczny. Po raz kolejny gościliśmy zarówno nowicjuszy, jak i weteranów branży, którzy bawili się w stworzenie gry w 48 godzin. KrakJam to święto kreatywności, podczas którego uczestników ogranicza jedynie temat i czas.
Paulina Pyzioł, koordynatorka KrakJamu 2024 powered by Rage Quit Games
Wspólne rozśmieszanie
![Low-res-KPT-Krakjam2023-MZA03177.JPG](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/4399/assets/619808/large-2e59ff9aed43b38ab70d2d18610ac8b6.jpg)
![Mapka_KrakJam_2024_miasta (1).jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/4399/assets/620292/large-7ed22de9c049d9f5e909284fcc95a2c5.jpg)
![Low-res-KPT-Krakjam2023-MZA02956.JPG](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/4399/assets/619822/large-3f658c81bcaccef72e93a8aed4a80aa0.jpg)
Wpadłem na finałowe prezentacje, by z perspektywy pracownika branży zobaczyć, kogo można zrekrutować. Na KrakJamie zawsze znajdę kogoś, kto potrafi coś fajnego zrobić i ma dobre, inspirujące pomysły. Jestem też w szoku, że w tak krótkim czasie uczestnikom udało zrobić się tak kompletne gry.
Grzegorz Chyb, Producent, Played With Fire
Kuźnia talentów
![Low-res-KPT-Krakjam2023-MZA05015.JPG](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/4399/assets/619810/large-83344eb18d1fc91675ce040e1541a523.jpg)
Bawiły nie tylko gry
![Low-res-KPT-Krakjam2023-MZA03896.JPG](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/4399/assets/619811/large-388f38452ae9a0e62872dabccdbdc6cc.jpg)
Event jest fantastycznie zorganizowany, wspaniale, że z roku na rok coraz więcej osób interesuje się tworzeniem gier. Z naszej perspektywy wspaniale jest widzieć ludzi pełnych kreatywności i pasji do tworzenia nowych produkcji.
Michał Rybczyński, Senior Unity Developer, Rage Quit Games