W miniony weekend (26-28 stycznia) Krakowski Park Technologiczny stał się kuźnią gier niezależnych, w której 289 uczestników rywalizowało w konkursie na stworzenie gry w ciągu 48 godzin. KrakJam 2024 powered by Rage Quit Games ponownie okazał się największym polskim wydarzeniem w ramach Global Game Jamu.
To już piętnasta edycja KrakJamu, po raz jedenasty organizowana przez Krakowski Park Technologiczny. Po raz kolejny gościliśmy zarówno nowicjuszy, jak i weteranów branży, którzy bawili się w stworzenie gry w 48 godzin. KrakJam to święto kreatywności, podczas którego uczestników ogranicza jedynie temat i czas.
Paulina Pyzioł, koordynatorka KrakJamu 2024 powered by Rage Quit Games
Wspólne rozśmieszanie
Wpadłem na finałowe prezentacje, by z perspektywy pracownika branży zobaczyć, kogo można zrekrutować. Na KrakJamie zawsze znajdę kogoś, kto potrafi coś fajnego zrobić i ma dobre, inspirujące pomysły. Jestem też w szoku, że w tak krótkim czasie uczestnikom udało zrobić się tak kompletne gry.
Grzegorz Chyb, Producent, Played With Fire
Kuźnia talentów
Bawiły nie tylko gry
Event jest fantastycznie zorganizowany, wspaniale, że z roku na rok coraz więcej osób interesuje się tworzeniem gier. Z naszej perspektywy wspaniale jest widzieć ludzi pełnych kreatywności i pasji do tworzenia nowych produkcji.
Michał Rybczyński, Senior Unity Developer, Rage Quit Games