Kiedy w 2009 roku powstawało Centrum Business in Małopolska, była to inicjatywa unikatowa na skalę ogólnopolską.
Nasze działania cechowało bardzo nowoczesne podejście do promocji. Jednym z bardzo nietypowych symboli stało się Małopolskie Drzewo Inwestycji i Innowacji, czyli multimedialna rzeźba, która promowała Małopolskę na Forum Ekonomicznym w Krynicy i w Parlamencie Europejskim w Brukseli.
wspomina Krystyna Sadowska z KPT, pomysłodawczyni całego projektu
Prezentacja Małopolskiego Drzewa Inwestycji i Innowacji w Parlamencie Europejskim w Brukseli.
Otwarcie Centrum Business in Małopolska, 2009 r.
Od powstania CeBiM minęła prawie dekada i przyszedł czas na unowocześnienie naszych narzędzi. W ramach realizowanego projektu postanowiliśmy także przygotować nową stronę Business in Małopolska, która odpowie na oczekiwania współczesnego odbiorcy. Jednym z jej najważniejszych zadań jest przejrzysty i szczegółowy sposób prezentacji terenów inwestycyjnych dostępnych w naszym województwie.
mówi Andrzej Bańka, kierownik zespołu BiM z ramienia Urzędu Marszałkowskiego
Zależało nam na tym, żeby nowe logo BiM nawiązywało do logotypu Małopolski. Chcieliśmy je też unowocześnić i odświeżyć wizerunek naszej marki.
zaznacza Beata Górska-Nieć, dyrektor CeBiM.