18 września 2020 r. zakończyła się wyjątkowa, czterodniowa edycja Digital Dragons. 2900 uczestników, 1100 firm, 77 prelegentów i 66 niezależnych gier w konkursie Indie Showcase – to tylko niektóre dane, którymi warto się pochwalić.
Ta edycja siłą rzeczy musiała być eksperymentem. Tak jak wszyscy organizatorzy, stanęliśmy w obliczu trudnych decyzji i musieliśmy podjąć wyzwanie, którego nikt się nie spodziewał. Mogę jednak z wielką przyjemnością powiedzieć, że nasz zespół Digital Dragons w pełni podołał temu zadaniu i przygotował wydarzenie inne niż dotąd, ale odpowiadające na obecne potrzeby branży gier. Frekwencyjnie i jakościowo możemy głosić pełen sukces.
Wojciech Przybylski, prezes zarządu KPT
Bardzo zależało nam na zachowaniu ważnych dla naszych uczestników funkcjonalności tego wydarzenia. Dlatego zorganizowaliśmy strefę expo, gdzie znalazło się 11 wirtualnych stoisk partnerów oraz 66 stoisk z wybranymi z ponad 200 projektów grami indie. Ponadto udostępniliśmy przestrzeń dla rekruterów, pojawiły się 52 oferty pracy w branży.
Anna Krampus-Sepielak, kierownik zespołu ds. wsparcia branży gier
Na pewno było to inne wydarzenie niż dotychczas nam znane, ale niewątpliwie pozwoliło nam zdobyć cenne doświadczenie. Dzięki temu będziemy bogatsi o nowe umiejętności podczas organizacji kolejnych edycji – bez względu na to, w jakich realiach będą się odbywać. Choć oczywiście wszyscy mamy nadzieję, że w przyszłym roku spotkamy się w Krakowie, bo to czego najbardziej brakowało naszym uczestnikom to właśnie możliwości bezpośredniego kontaktu i rozmów w kuluarach.
Anna Krampus-Sepielak, kierownik zespołu ds. wsparcia branży gier