W zakończonym w niedzielę hackathonie tworzenia gier komputerowych wzięło udział 146 uczestników, którzy w ciągu 48 godzin stworzyli 38 działających prototypów gier. KrakJam odbył się po raz piąty w Krakowskim Parku Technologicznym i drugi rok z rzędu okazał się największym tego typu wydarzeniem w Polsce.
Zwycięskie zespoły tegorocznej edycji
Pierwsza tura biletów, która była w sprzedaży jeszcze w listopadzie, zniknęła praktycznie w parę minut. Całość wydarzenia mieliśmy sprzedaną na 3 tygodnie przed startem i, mimo że w tym roku zwiększyliśmy powierzchnię dedykowaną Krakjamowiczom, to do ostatniej chwili mieliśmy zapytania o wolne miejsca. To pokazuje, że udało nam się zbudować bardzo mocną markę, tym bardziej, że KrakJam jako jedyne wydarzanie w ramach GGJ w Polsce jest płatne.
Maciek Śliwiński, zespół wsparcia branży gier Krakowski Park Technologiczny